Søk i denne bloggen

mandag 14. februar 2011

10 kjærlighetsbøker jeg vil lese

Som den romantiker jeg er så må jeg ha litt om kjærlighet på selveste Valentine dagen. No er jeg blitt inspirert av Stines Notater som har laget liste over 10 kjærlighetsbøker hun vil lese. Min liste er i upriotert rekkefølge og jeg må få også si det er maange flere kjærlighetsbøker til jeg vil lese. Så jeg har hatt litt problemer å velge;)

Hotellet på Hjørnet av Bitter og søt  av Jamie Ford
De beste blant oss av Helene Uri
Hver sin verden av Marianne Fredriksson
Hjulskift av Vigdis Hjorth
Om bare av Vigdis Hjorth
Elskar, elskar ikkje
Victor Alveberg Triologien av Ketil Bjørnstad
Hjerter i Chili av Laura Esquivel
Julia og Leon av Majken van Bruggen

Happy Valentine day!!!

1 kommentar:

Kari sa...

Jeg kan iallfall anbefale "Hjulskift". Interessant om kvinner og menn. Morsom er den også!