Søk i denne bloggen

søndag 6. februar 2011

Dag 1 Fortell om forholdet du er i eller om singeltilværelsen


Jeg er singel. Singeltilværelsen er både og. Jeg er glad at jeg er singel og har ingen barn når jeg er kjempesliten. Når jeg hører og leser om damer som blir drept, forfulgt og terrorisert av kjæresten eller eksen så er jeg glad for at jeg er singel. Da tenker jeg vil være singel for resten av mitt liv eller bli lesbisk for kvinner er kanskje litt mindre skummel. Men mest savner jeg nok kjæreste. Men det er ikke alltid jeg tenker på det. Men når jeg hører og ser om par som virkelig har det fantastisk ilag blir jeg grønn av misunnelse. Da kjenner jeg virkelig at jeg lengter etter kjæreste. Men også i perioder utenom dette. Det å få seg kjæreste ligger på topp tre lista over hva jeg ønsker mest her i livet selv om jeg egentlig ikke har så mange konkrete ønsker her i livet. Men selv om jeg har et sterkt ønske å få meg kjæreste så er jeg mildt sagt DØDSREDD for å få meg kjæreste!!!!!!!. Jeg får angst bare tanken, faktisk så masse angst kjenner det fysisk …… Jeg er livredd for å sleppe noen så nært og tett innpå meg. Men aller mest livredd er jeg nok for å ikke bli akseptert og elsket for den jeg er og de feil og mangler som jeg ( som alle andre) har og at jeg ikke er bra nok. Så har jeg nok litt redsel for å bli forlatt. Man kan godt si at det jeg ønsker mest her i verden er også det jeg er  mest redd for hele i verden…… Men jeg tror nok jeg skal få redusert og aller helst bli kvitt både redselen og angsten i forhold til det å få meg kjæreste .Jeg må tilføye at jeg har klart ting jeg har aldri trudd at jeg ( og mine bestevenner)skulle klare.f.eks. speeddate. Men løsningen for å bli kvitt den sterke redselen/ angsten ligger nok i å respektere og elsk seg selv og godta seg selv istedfor å drive mobbe seg selv som jeg har gjort. Så må jeg nok bearbeide litt ting i forhold til min far. Det er nok litt av grunnen til redselen. Men det har også nok preget synet jeg har også på menn. Men uansett er pappa`n min er verdens beste og jeg er så ubeskrivelig glad i han<3. Innerste inne vet jeg også at han er kjempeglad i meg=).


Jeg hadde kanskje hatt kjæreste i dag hvis jeg ikke hadde steilet sånn imot og kanskje eks kjærester også. No sitter jeg tenker på hvem jeg kunne vært kjæreste med og det er flere alternativer;).

Ingen kommentarer: