Søk i denne bloggen

torsdag 17. februar 2011

Dag 12 Beskriv dagen i punkter

Dag 11 ble det ingenting av siden jeg har hverken itunes eller ipod

Jeg synest selv at jeg har et så kjedlig liv at det nesten blir flaut å skrive dette innlegget. Jeg tror jeg må ha et mål om få et mer spennende liv.




- Oppe i 06.00 tida og var trøttere enn vanlig. Derfor låg jeg lenger i senga enn vanlig og spiste en kjapp frokost. Den planlagte dusjing gikk i vasken.

- Så min fantastisk jobb sammen med mine fine kollegaer

- Så hjem en liten snartur. Da var det tid for litt mat og surfing på nettet.

- Så en liten tur på bibliotek. Det var mest for å levere inn noen bøker og film jeg har lånt.

- Etter det var det mi herlige smågruppe med fantastisk personer, god mat og spennende, nyttig samtaler. Akkurat det jeg trengte i dag ellers så hadde jeg nok grublet meg i hjel. Så er det godt å ha noen du kan være dønn ærlig med, som bryr seg om deg oppriktig og ber for deg=)

- No er jeg hjemme og er veldig trøtt…

Ingen kommentarer: