Søk i denne bloggen

fredag 18. februar 2011

Dag 13 - Et sted du vil flytte til eller besøke

Denne kvelden har ikke akkurat av det beste, humøret er sånn opp og ned og jeg tenker masse.... Hvis dokke leser en av de andre innleggene (i går) så skjønner dere hvorfor. No er det en ny utfordring:).

Hvis jeg skal flytte så er det tre plasser jeg vil flytte spesielt til siden mine beste venner bor der. Det er Mo i Rana, Fredrikstad eller Møre. No synest dokke kanskje at det er rart at jeg ikke vil flytte hjem siden jeg er en kjempe patriot og elsker hjemplassen min. Til det jeg vil si selv om jeg elsker hjemplassen så vil jeg gjerne dra på ferie der, men aldri bo der fast.

Ellers har jeg sikkert litt andre reiseønsker enn andre. For mange kanskje er store drømmen syden eller et land langt bort i utlandet. Det høres fint ut=). Men det er en plass jeg vil reise til som turist mer enn andre plasser og det er faktisk Lofoten. Jeg har sett bilder og tv innslag fra Lofoten.... Naturen smelter hjertert mitt totalt og jeg sitter bare sikler<3. Jeg har vært å  reist  en god del i Norge men det er noe spesielt med Lofoten som ingen andre plasser i Norge har...... Okey Hjemplassen min på Vestlandet har det kanskje det:)

Kilde:   http://www.lofoten.info/article.php?id=883

Jeg kan ikke si noe annet at jeg er forelska i naturen til Lofoten når jeg ser slike bilder<3

Ellers elsker jeg å reise og dette har jeg faktisk tenkte å spare penger til når jeg får bedre økonomi=). Jeg kan aldri sove eller noe annet når jeg reiser. Jeg synest det er fantastisk kjekt å se nye plasser og heldigvis liker jeg nesten alle plasser:D. Det har jeg kanskje arvet av min familie og forfedre i lang tid på min begge foreldres sider som er/ har vært fiskere.

Ingen kommentarer: