Søk i denne bloggen

lørdag 19. februar 2011

Dag 14 Ditt tidligste minne

Meg med Nanna og ba;)

Det er jeg litt usikker på. Men det er noen ting som jeg husker fra jeg var svært liten. Det ene er at jeg og Mamma var besøkt pappa en eller annen plass hvor han fisket. Der besøkt vi ei dame og der var det kjempefint vær. Så var jeg sammen med pappa på et kontor. Så husker jeg at mamma og jeg var og såg på fiskebåtene. Så husker jeg har vært besøkt mormor og morfar om vinteren. Så husker jeg katten de hadde. En stor katt som var kvit og svart. En annen ting som jeg husker også godt er kosestundene med farmor og da var jeg svært liten. Jeg husker hva som var yndlingssangene mine og kan faktisk de fleste sangene som hun sang for meg utenatt.




Så har jeg tidlige tv minner. Noen mener at det er helt umulig at jeg kan huske det siden jeg var 1 år. Jeg skjønte ikke noe av det. Men jeg husket Arne Treholt var mye på tv. Så har jeg et annet så ikke hyggelig tv minne fra jeg var 4 – 5 år. Jeg husker Therese saken og det skremte en liten jente som meg.



Så er det andre ting som jeg husker fra jeg var liten som jeg er glad for i dag. Jeg mistet oldefaren min som 6 år. Jeg husker at jeg hadde en strikke genser med mange mennesker på. Jeg husket oldefaren min fortalte historier om de menneskene på strikkegenseren min. Jeg var nesten 4 år når jeg fikk verdens beste lillebror<3. Jeg husker mamma ble syk under barne tv og rett etter det reiste ho til sykehuset. Jeg husket jeg besøkte lillebroren min på sykehus og det jeg husket spesielt at jeg synest han var så stor. Så husket jeg mormor passet på meg når lillebroren min var født. Vi låg i dobbelt senga til mamma og pappa og jeg hadde kjempedigre ullsokker på meg.

Ingen kommentarer: