Søk i denne bloggen

mandag 21. februar 2011

Dag 16 Ditt syn på populærmusikk

Først lurer jeg litt på hva man ligger i begrepet populær musikk. Men antar kanskje det er listetopp musikk. Det hører jeg på selv mer eller mindre og derfor har ingenting imot det. En del av den musikken er nesten sånn balsam for min sjel musikk. Men ellers blir jeg ganske provosert over at man skal rake ned på sånn musikk ved å kalle det for eksempel ikke skikkelig musikk og lignende. Vi mennesker er forskjellig og det betyr også vi velger forskjellig. Det som er rett for meg er kanskje ikke rett for deg. Derfor synest jeg det blir feil å rakke ned populær musikk eller en eller annen musikk form. Selv om jeg takler ikke å høre på som den musikken så vil jeg ikke utrydde den nettopp fordi jeg vet at det er andre elsker den. Så jeg vil oppfordre ALLE til å respekt for alle musikk sjangrer og at man liker forskjellig musikk!!!

Ingen kommentarer: