Søk i denne bloggen

onsdag 23. februar 2011

Dag 17 - Høydepunkter og nedturer det siste året


 Jeg henger litt etter med bloggutfordringen. Men her kommer iallefall gårdagens utfordring=)

Høydepunkter:
-          Gode opplevelser med familien, venner og andre bekjente
-          Jobben
-          Bli kjent med nye mennesker. Spes. Elisabethog de på jobben
-          Å vokse i Troen og komme nærmere gud
-          Få svar på forskjellig måter
-          Gode film og lese opplevelser
-          Fine opplevelser.f.eks. speeddating;)

Jeg vil ikke si så mye om det som har vært nedturene i året som har vært. Men bare at det ikke har vært så masse av de og at jeg har kommet godt ut av de. Men alt i alt har jeg hatt det fineste året på lenge:D. Det har skjedd så mye bra tross alt og flere positive ting som har hatt og er fortsatt avgjørende for framtida. Ellers har jeg fått en livsglede og takknemlig som er bygd på fjell som jeg skrev i  dette innlegg. 


Ingen kommentarer: