Søk i denne bloggen

torsdag 24. februar 2011

Dag 18 - Hva tror du på?


Jeg har skrevet så mye om tro på bloggen min og i denne utfordringen så jeg tror jeg skriver om andre ting jeg tror på.




- Du har ansvar for ditt eget liv og mye i livet avgjører på det. Det er også viktig for meg å påpeke at jeg har ikke helt fanatisk forhold til det.

- Det beste livet er når du følger ditt hjertet og gjør det som er riktig for deg

- skjebnen. Hvis du leser bloggen min kan du nok sikkert tror at jeg oppfatter alt som skjer deg er skjebnen. Men det gjør jeg ikke. Jeg tror at en del er meninga.Men absolutt ikke alt. Så kan man jo legge forskjellig i begrepet skjebne. Jeg blir nok til skrive et blogg innlegg om det senere.

- Det er i motbakke det går oppover

- Du har uendelig med muligheter hver dag

- Ord + Handling = sant og handling + resultat = konsekvenser

- At absolutt alt i livet er en gave

- Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke gjort.

- Man får et bedre liv hvis man lever livet enn å drømme om det

- På livet før døden og på et liv etter døden. Men ikke som Reinkarnasjon. Men da som Himmelen.

- At det er en god ting å se en ting fra flere sider enn fra bare en side

- Å møte menneskene for den de er

- RESPEKT, RESPEKT OG RESPEKT på alle måter………...

- Hvis man fokusere på det positive så blir livet mer positivt (i hvert fall etter hvert)

- Utvikling og forandring i positiv forstand

- Det er bedre å bruke tida på de/ det som gir deg energi enn de/det som tapper deg for energi

- Takknemlighet, takknemlighet, taknemlighet…..

- Man er en blanding av Arv, kjønn og Miljø

- Det gode i mennesket

- Verden hadde blitt bedre sted visst det var mer av kjærlighet og respekt

- Jeg tror at menneskene, dyrene og naturen henger sammen og er helheten

- Menneske har en større styrke enn man aner

- Mye av det man sender ut får man tilbake (bevisst, ubevisst, positivt, negativt)

- MENNESKEVERD. Min hjertesak!!. Men er ikke helt fanatisk. For eksempel abort og lignende.

- LIKEVERD her kan jeg si det samme som jeg skrev på punktet ovenfor=)

Ingen kommentarer: