Søk i denne bloggen

mandag 7. februar 2011

Dag 2 Hvor vil du være om 10 år?


Jeg har ikke så mange framtidsønsker egentlig. Men noen har jeg og det meste er innen det kreative. Det handler om å lære og mestre nye ting. Jeg drømmer jo om en gang av å leve av det kreative. Men også være slektsgransker på heltid.Selv om det jeg holder på med no er fantastisk og like så utdannelsen min.  Ellers har jeg noen topp tre drømmer. To av de ser veldig lyst ut akkurat no. Det er fast jobb og bli kvitt angsten. Det tredje som ser mørkt ut er det å få kjæreste. Men hvis topp tre lista mi og mye av mine kreative drømmer er i boks så skal jeg være kjempeglad. Ellers jeg opptatt av alt i livet skal føles riktig for meg. Så jeg vil være der det er  riktig for meg om 10 år. Det vet jeg ikke i dag. Kanskje lever jeg lykkelig i Tromsø, men det kan like godt være noe annet også. Men jeg vil aller helst ikke tenke på framtida for jeg får framtidsangst av sånt. Det er mye bedre å ta en dag om gangen=)

Ingen kommentarer: