Søk i denne bloggen

mandag 28. februar 2011

Dag 21 - En av favoritt tv-seriene dine

Jeg er jo litt svak for reality og det finnes flere av seriene som jeg gleder meg vilt til å se både før det kommer og når det pågår. Så jeg tror valget faller på Jakten på kjærligheten selv om seriene Vestavind og Helene og Gutta har en spesiell plass i hjertet.




Det er vel kanskje ikke rart at jeg har falt så pladask for serien. Alt som handler om love på tv er jo et must for meg<3. Det å høre hva andre leter etter og se andre finne kjærligheten gleder alltid mitt hjerte stort<3. Jeg synest jakten på kjærligheten er ti tusen ganger bedre enn for eksempel ungkaren. Der har man bare fokus på se ut som en modell og lignende for å bli med. De som er med på Jakten på Kjærligheten er ganske naturlig.

Ingen kommentarer: