Søk i denne bloggen

mandag 28. februar 2011

Dag 22 - Hvordan har du forandret deg de to siste årene?

De som står meg alle nærmest sier at jeg er blitt totalt forandret. Jeg er blitt som en ny person og kan ikke sammenlignes med den jeg var. Forandringen og utviklingen har vært kolossal. Jeg mener selv at jeg er forandret og utviklet meg til den jeg egentlig er. Jeg har begynt å akspetere og respektere meg selv og ikke minst elsk meg selv mer. Det betyr ikke at jeg er blitt en stor egoist som ikke har noen empati for andre. Men det betyr at det jeg søker er noe helt annet enn det jeg gjorde før. Jeg søker mer det som er best for meg og riktig for meg selv og det gjelder nesten alt i livet. Men jeg kan fortsatt gå på noen smell og feil. Jeg er blitt opptatt av ting som jeg ikke var opptatt av før. Jeg ofret ikke en tanke hvordan jeg levde livet. Men det er jeg blitt mye mer bevisst før. Jeg er opptatt av å leve livet, være takknemlig, følge drømmene mine, ikke sløse vekk tida og livet. Jeg har virkelig ikke lyst å sitte som gammel å se på tilbake alt det ikke gjorde og alt det jeg sløste vekk tida på (når man kunne bruke tida mye mer meningsfullt). Jeg er blitt mye sterkere som person og mindre sårbar. Så om ikke alt går min vei så er det ikke fordi jeg er en fæl person. Men det er fordi livet er fylt med opptur og nedtur. Ja jeg kunne nevnt enda flere ting som har endret seg. Så selv om jeg har hatt en positiv utvikling. Så har jeg flere ting å jobbe med, også det jeg har jeg skrevet om det her.




Det jeg BØR endre er det fysisk. Å spise mye sunnere og begynne å trene. Men jeg har ikke som mål å slanke meg. Men jeg vil leve mer sunnere fordi det er bra for kroppen. Jeg må finne ting som funker for meg. Jeg har levd etter Fedon Lindberg sin kostråd og det funket. Det som ikke funker er at jeg falt ut av det etter ei stund. Men jeg tror blir til å ta av hvis jeg begynner med å ikke spise godt til mine aller bestast yndlingsprogram og ikke trøstespiser. Så er det å finne noe jeg liker å drive fysisk med. Jeg skulle ønske jeg var født med litt av treningsgleden til min bror.

Ingen kommentarer: