Søk i denne bloggen

mandag 14. februar 2011

Dag 7 Stjernetegnet ditt og om det passer personligheten din

No har jeg lest meg opp litt på mitt stjernetegn. Det jeg har funnet ut er ganske forskjellig. Noe er som en motsetning av meg mens andre ting er som å lese om meg selv. Jeg synest det er interessant med Astrologi. Men om jeg tror på Astrologi er vel mer tja. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tror. Men jeg får liksom et inntrykk av at det er kanskje sant. Men at flere vil tene penger på det mens andre igjen driver på en mer oppriktig måte. dvs. De har peiling på det og driver ikke med på det for pengene sine skyld. Per Henrik Gullfoss si bok Ditt stjernetegn (2002) har en beskrivelse av Jomfruen som passer ekstremt godt til meg. Det er faktisk så masse at det blir nesten for masse her å skrive om det. Selvfølgelig finnes det ting som ikke stemmer. Men det mest stemmer så godt at jeg blir nesten flau og skremt. Men også litt ( eller veldig) ubehagelig. Det sier så mye som er sant. Men bare at jeg ikke vil innrømme det for meg selv eller at jeg fornekter det.




Men no over til det som ikke stemmer så godt. Elementet til Jomfruen er jord. Jeg er definivt ikke noe jord menneske. Mine sterkeste elementer er Vann og luft. Men jeg trenger å bli mer jord og Ild. En annen ting er at man er så opptatt av skjønnhet og mote. Noe som jeg ikke er, i hvert fall mindre en typisk kvinne er. Man skal være et ekstremt ordens menneske noe som jeg absolutt ikke er.


Dette er faktisk mitt helt nøyaktig fødsels horoskop. Det har utgangspunkt i dato, år, fødselstid og dag. 

Ingen kommentarer: