Søk i denne bloggen

mandag 21. februar 2011

Filmanmeldelse av Jeg reiser Alene



Jeg gledet meg KANONMASSE til å se den nye Jarle Klepp filmen<3. Men jeg må innrømme at jeg var litt redd for å bli skuffa og den ikke innfridd mine forventninger. Jeg har tross alt hele serien ulest hjemme på Vestlandet ( en mørk dårlig samvittighets greie det..) Jeg ble jo litt nervøs etter å hørt hos flere Charlotte Isabel Hansen var en skuffelse. Men jeg fant ut ganske kjapt at jeg hadde ingenting å være redd for filmen innfridd!!!. Noe av det jeg likt beste med Mannen som elsket Yngve var Karakterene. Det samme kan jeg si om Jeg reiser alene. Selv om ikke Jarle Klepp var like spennende som før. Men dattera hans digga jeg!!!!. Det var mye herlig humor i filmen og jeg lo masse av flere scener!!:D. Ellers klarte Jarle Klepp smelte meg helt i forhold til farsrollen… Han gikk fra å hate å være far og være uvenn med dattera til å bli både venn med ho og bli ufattelig glad i ho. Når ho dro grein han faktisk. Selv om jeg liker svært godt karakterene så er det noe med stemninga og hele universet til Jarle Klepp som er litt for voldsom og for rå. Det gjør at filmen ikke når det høyeste høydene. Men det er ikke langt unna heller etter mi mening. Jeg skal definivt ha filmen som dvd og kanskje blir jeg å se den igjen på Kino. Jeg fikk lyst å serien NOOO!!!!. Så jeg har bare en ting å si: Anbefales, anbefales og anbefales!!!

Ingen kommentarer: