Søk i denne bloggen

fredag 25. februar 2011

Jeg skal blogge om bøker i bokbloggturneen dette halvåret!

Jeg vet foreløpig at jeg skal blogge om to fantasy bøker i nærmeste framtid i Bokbloggturneen. Har meldt meg på en skokk bøker og datolistene kommer jo fortløpende. Men med over 80 bloggere som er med i bokblogg turneen så sier det seg selv at man ikke får blogge om alle bøker man melder seg på. Noen bøker som er med i bokblogg turneen og som jeg ikke skal blogge om der skal jeg lese sånn etterhvert. Men no tenkte jeg si litt om bøker jeg skal blogge om.


Denne meldte jeg meg på før jul. Men den var ikke ferdig før jul. Jeg fikk vite bare navnet og tittelen. Navnet knyttet jeg til en dommer for en som var oppe i Narnia eller Harry Potter i Kvitt eller dobbelt. Det var egentlig grunnen til at jeg meldte meg på denne boka. Så derfor har jeg ikke så mange forventninger til denne. Men håper den er bra=). Forfatteren Mari Moen Holsve har gitt ut tidligere to fantasybøker. Den ene virker iallefall veldig spennende. Men jeg er ganske imponert over at det er en 25 åring som har gitt ut sin tredje fantasy bok!!


Denne har jeg lest bokomtale av før jeg meldte meg på denne. Jeg kan ikke si noe annet at jeg gleder meg VILT til å lese den og klarer nesten ikke å vente på den!!!<3. I følge bokomtalen skal det være en blanding mellom fantasy, science fiction og spenning. Den skal komme på kino i samme tid.

Ingen kommentarer: