Søk i denne bloggen

tirsdag 8. februar 2011

Morshjerte nr. 11 Sannhetens øyeblikk...

 Kilde: http://www.norskeserier.no/serier/morshjerte/neste.htm

Sannhetens øyeblikk

Våren kommer listende nedetter fjellsidene. Alt våkner til nytt liv, bare ikke Maren. Sorgen over barnet hun har mistet, har forfrosset sjelen hennes. Ikke engang Thorleifs trøst og kjærlighet når inn. Hun føler det som om hun aldri mer vil få en glad dag. Da skjer det igjen noe som forandrer hele livet hennes, på flere måter enn hun kan ane …



– Helene, er det du?
Marens stemme bar nesten ikke, ordene ble mest som en hvisken, et pust mot den andres ansikt. Blikket ble dratt mot barnet som sto tett inntil den magre kvinnen. Forsiktig rakte Maren ut en hånd og strøk tilbake en mørk silkelokk som hadde forvillet seg ut under kysen.
To store, grågrønne øyne betraktet henne, men den lille piken trakk seg ikke unna.


ENDELIG er tittelen og omslaget samt baksideteksten til Morshjerte Nr. 11 avslørt!!. Jeg synest tittelen og bildet sier mer om hva som blir til å skje videre i serien enn baksideteksten. Jeg tror faktisk at det ikke blir mer hemmeligheter rundt Maren og Sannheten om Jenny blir til å komme i denne boka siden boken heter sannhetens øyeblikk..... Gjett om det gleder mitt hjerte!!!!!!!!!!!!!. Dessuten tror jeg at Helene er alvorlig syk. Det fikk man jo nesten hint i sist bok og på omslagbildet ser det jo nesten sånn ut. Men håper, håper, håper,håper IKKE at Maren og Thorleif finner ut de er like gale og vil tilgi hverandre......... Da håper jeg heller på at Jenny er med på bringe Trond og Maren sammen igjen!!!!!!!!*HÅPE,HÅPE*. Jeg er såå ufattelig spent på hvordan Trond vil reagere når han får vite om Jenny.... På hvilken måte får han vite. Så håper jeg inderlig at han ikke blir for sint når han finner ut hva Maren har gjort og at ho har lurt han også. Jeg håper også  at det ligger i tittelen sannhetens øyeblikk at sannheten om Thorleif kommer også og at han får seg en midt i fleisen!!!!!

1 kommentar:

Stine sa...

SPENNENDE! :D
Nå gleder jeg meg masse til neste bok og jeg håper tittelen lever opp til forventningene om både marens sannheter og thorleifs!