Søk i denne bloggen

tirsdag 15. mars 2011

Bokblogg turne bøker og bookcrossing bok

Jeg har jo tidligere fortalt at jeg skal blogge om 2 bøker i bokbloggturneen. Men no skal jeg blogge om tre til og det på kort tid. Men er man med på leken så får man tåle steken:). Jeg velger å ikke legge ut bilder siden det jeg har fått word er jo ikke sikre bokomslag. Så da blir det bare tittel og forfatternavn

Guro Sibeko: Blodmånenatt
omtalen av boka som jeg har fått på word virke kanon spennende og jeg gleder meg stort!!!. Det høres litt ut som Fantasy uten at det står spesifikt at det er det.

Søsteren min på peishylla
Denne boka har jeg meldt meg på grunn av tittelen. Forfatteren er jeg ikke sikker på hvem er.

Ingeborg Arvola: Grisehjerter
Hvis jeg skal være ærlig så vet jeg ikke hvorfor jeg har meldt meg på denne boka. Men jeg ser at i mail at jeg har gjort det. Men tror kanskje det har med forfatteren å gjøre

Men no har jeg blitt med på Bookcrossing. Jeg får snart krimboka Myren i Posten. Jeg leser ikke så mye krim.dvs. dette blir den andre krimboka jeg leser. Men forfatteren Arnaldur har jeg merket meg før og jeg har tenkt alltid at jeg vil lese ei krimbok av han og kanskje flere hvis han skriver bra.

Hvis du vil lese denne boken etter meg så skriv i kommentarfeltet til meg og jeg sender den til deg. Du er nødt å være medlem på http://www.bookcrossing.com/ og det nettstedet er gratis. Så en liten advarsel tilslutt det kan ta litt tid før du får den.

Ingen kommentarer: