Søk i denne bloggen

lørdag 5. mars 2011

Dag 26 - Hva slags mennesker tiltrekkes du av?

Først vil jeg si at dag 27 blir hoppa over. Så neste innlegg i denne utfordringa blir 28 som er noe du savner. Men jeg må sjekke litt i manuset se om det er riktig. Så over til dag 26 som skulle ha kommet på Torsdag allerede.

- Personer med egne og masse meninger
- Liker å diskutere
- Kunnskapsrik
- Intelligent
- Allsidig
- Myk
- Følsom
- Reflekterende
- Kreativ
- Ikke helt a4
- Fargerik (Personlighet og sånn ellers)
- Omsorgsfull
- Godt humør
- Livlig

Man trenger ikke ha alle disse kvalitene. Men noen av de i hvert fall. Ellers tror jeg det er mye ubevisst som spiller inn. dvs. ting jeg har aldri tenkt på. Jeg har drevet med litt nettdating. Da kommer det ubevisst litt mer bevisst fram. Jeg tenker ofte betyr dette virkelig så mye for meg. Det positive er jo at jeg blir mer bevisst på hva jeg egentlig vil ha og ulempen er at jeg blir kanskje litt kravstor. Hvis du lurer så er ikke de ubevisste tingene tatt med på lista. Selvfølgelig blir man jo tiltrekt av Fint utseende og utstråling. Men hvis ting skal bli mer så er det jo andre viktigere ting som spiller inn.

No kan det hende jeg har glømt noen vesentlig ting. Men dette er iallefall det jeg kom på no.


Ingen kommentarer: