Søk i denne bloggen

torsdag 24. mars 2011

Forsinket bursdagshilsen til tre personer som betyr noe spesielt for meg.....

Den siste måneden har flere spesielle personer som har en like spesiell plass i hjertet mitt  hatt bursdag<3. Egentlig skulle jeg hatt egne bursdagshilsninger til dem alle. Men siden jeg er en treging av en person så har jeg ikke fått gjort det. Så jeg tenkte å legge ut bilder og dikt istedfor og slå det sammen i ett blogginnlegg.

Gratulere så mye vel overstått bursdag alle tre!!!!. Jeg er sååå fryktelig glad i dere<3. TAKK for alt det dere er for meg på hver sin spesiell måte<3


To my best friend,
Who I love,
You are my angel,
From above,
You keep me smiling,
When times are bad
You make me happy,
When I’m sad,
You make me feel special,
From all the rest,
That’s probably why,
You are the best,
You’re the only one
Who understands,
We’ll be friends,
Until the end,
I love to laugh together,
And smile all the day,
I love how you understand,
In your own special way,
Thanks for being there for me,
When I needed you,
And if you ever need me,
I’ll be there for you too!

Min venn, du venter deg aldri for mye av meg
Du blir glad når jeg lykkes,
men du setter meg like høyt når jeg mislykkes
Du gir meg all den hjelp du kan -
men viktigst av alt
Du er der for meg.

Jeg fant ikke et bilde med bare farmor som er den som har hatt bursdag. Men siden jeg er kjempeglad i både min farmor og farfar så legger jeg ut dette bildet.
Så istedfor dikt vil jeg henvise til et tidligere blogg innlegg som jeg har skrevet før med bloggoverskriften Smaken av Farmor

Ingen kommentarer: