Søk i denne bloggen

mandag 28. mars 2011

GLEEEDER meg til at Morshjerte nr. 11 dukker opp i postkassen...

Kilde: http://www.norskeserier.no/serier/morshjerte/neste.htm

Jeg abonnere på Morshjerte serien og dermed skal den komme ca. 14 dager før i posten. Plutselig kom jeg på at snart dukker boka opp i posten..Det betyr at jeg gleeeeeder meg hver dag til jeg skal hente posten og er like skuffa når den ikke er kommet enda...

Det er så mye jeg venter svar på i denne serien... Har lest et lite utdrag fra boka. Men den gir ikke så mye pekepinne på hva som skjer i boka. Men derimot tittelen, forsiden og baksiden sier mer..

I <3 Morshjerte serien

For å reklamere litt for serien så se gjerne denne videoen som er reklame for den første boka. Men som med alle serier er myye forandra seg etter den første boka.

2 kommentarer:

Stine sa...

Takk for tipset! Skal inn å lese nå :D

Lillesmurf - Kari sa...

SV: Takk :) Dagen min er bedre i dag. Håper dagen din kommer seg etterhvert :)