Søk i denne bloggen

torsdag 21. april 2011

oppdatering på litteraturmål for 2011

I januar satt jeg meg noen litteraturmål for 2011. Jeg tenkte jeg skulle gi en oppdatering for hvordan det går. Etter mi mening går det ikke helt bra. Jeg er veldig flink til å lage meg lister som jeg ikke er like flink til å følge opp. Men litt har jeg klarte og litt er bedre enn ingenting. Dessuten har jeg 8 måneder igjen av året som jeg kan bruke på listen selv om jeg ikke følge den slavisk.

1. Jeg har ikke lest Hobbiten eller Ringens Herre som jeg hadde planer om. Men derimot har jeg lest de fantastiske bøkene Halvgudene og Jeg er nummer fire som har gjort meg mer gira på Fantasy sjangeren:)

2. Jeg har ikke lest Twilight serien eller andre serier.

3. Jeg har lest 1/2 mursteiner

4. Jeg har lest 0/2 klassikerere

5. Jeg var veldig flink i en periode å lese en bok om gangen. Men har ikke vært så flink til det i siste.

6. Jeg har lest 1/2 engelske bøker

7. Jeg har definivt blitt bedre å skrive anmeldelser av bøker. Jeg har gått fra å blogge lite om bøker jeg har lest til å blogge om nesten alle bøker jeg har lest.

8. Jeg har blitt mye bedre til å mindre kjærlighetsromaner. Mange av de bøkene jeg har lest er ikke kjærlighetsromaner. Selvfølgelig har det blitt noen. Men nå hadde jeg ikke et totalforbud mot kjærlighetsbøker.

9. Jeg har ikke blitt  flink til å lese bøkene til de fantastiske filmatiserende bøkene jeg har sett. Men derimot er jeg blitt bedre på no å lese bøker før jeg ser filmen.

10. Jeg har desverre ikke lest så mye av min egen boksamling.

1 kommentar:

linesbibliotek sa...

Med åtte måneder igjen å lese på virker dette som realistiske mål! Godt mot - og lykke til:-)