Søk i denne bloggen

tirsdag 10. mai 2011

Jeg er svak for boksalg, bruktbøker og alt det der...

Jeg er også en av dem som er svak for boksalg, brukte bøker og alt det der. No har jeg shoppet bøker på Den norske bokklubben siden de har jubileum. En bok fikk jeg gratis, en kostet 50 kr og de to andre 149 kr. Det er ganske billige med tanke på det er bestselgere fra i Fjor. Den jeg fikk gratis er fordi jeg har takket ja til nettmedlemsskap. Hvis du takker ja til nett medlemsskap får du også gavekort på 50 kr. Ellers har jeg vært på Freetex fått tak i en bok for 19 kr. Ellers har jeg fått de fem første bøkene i jordens barn serien for 300 kr på Libris. Jeg regner med serien er helt FANTASTISK siden filmen var det<3. No har jeg planer om å vente på den sjette boken kommer i pocket utgave. Se gjerne reklame for boken her. Jeg har også store planer om å kjøpe hele Twilight serien i hardback utgave siden serien er på salg og det er 149 kr. pr bok. Men det skal jeg vente med etter jeg har invistert i ny koffert og betalt skattesmellen.

Denne boken jeg lånte jeg fra biblioteket og det ble årets beste bok for min del i fjor<3. Derfor var det bestemt at denne var et must i bokhylla når de hadde sunket prisen på den. Les min omtale her.

Jeg har faktisk lest halve boken. Men ble lagt vekk fordi den ble litt for sterk og vond for meg i et sekund. Men det var ikke tvil i min sjel at denne var også et must i bokhylla og no har jeg planer om å lese siste rest av boken.

Denne boken har fått flere positive omtaler og jeg har selv lyst å lese boken. Man kan jo ikke la være å kjøpe denne når det koster bare 50 kr.

Jeg er ganske interessert i politikk og i utgangspunkt elsker jeg debatt bøker. Jeg kan ikke huske at jeg har mislikt ei debatt bok noen gang.Eg elsker det uansett hvor enig eller uenig jeg er. Derfor valgt jeg bevisst denne boken.

Jeg var super skeptisk til å lese denne boken. Jeg likte jo ikke så godt Vidunderbarn med første forsøk og har ikke så sansen for oppvekst romaner der barn er forteller. Men Rose Marie klarte å overbevise meg. Les gjerne hennes blogginnlegg om denne boken her. Denne kjøpte jeg på Freetex for 19 kr og hvis den er dritt så har jeg bare kastet bort 19 kr.

Ingen kommentarer: