Søk i denne bloggen

tirsdag 28. juni 2011

Boklykke=)

Tenk at man kan bli sååå glad for å få beskjed at en bok som du har fryktelig , fryktelig lyst å lese venter på deg biblioteket!!<3. Det eneste som er litt surt er at den ligger på Vestlandet og at jeg ikke blir til å hente den før helgen:/

Boken jeg gleder meg fryktelig, fryktelig masse til å lese er:

Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5590936&rom=MP

Jeg hadde nesten tenkt å vurdere kjøpe den siden den var utlånt så lenge at jeg regna nesten ikke med å få den før jeg dro tilbake. Men heldigvis hvis har andre lånere vært kjapper med å levere inn. Hva er det som jeg faller for med denne boken? Det er litt forsiden. Men aller mest baksideteksten. Jeg ELSKER bøker som omhandler hemmeligheter<3( hint,hint). Desusten liker jeg generasjonsromaner.

1 kommentar:

Lena sa...

Denne har jeg også reservert, og venter i spenning:)