Søk i denne bloggen

mandag 6. juni 2011

Har vunnet igjen!!:D

Jeg er ikke en person som vinner masse. Men når jeg først gjør det bruker jeg å vinne flere ganger på kort tid. I fjor vant jeg tre - fire ganger på en dag eller to. Men det jeg har vunnet no er Les en debutant i april og mai.

Jeg liker dette konseptet veldig godt. Det at man kan vinne bøker gir deg ekstra push til å lese en debutant. Hvem vil ikke vinne bøker. Dessuten får man oppdage nye forfatter, bøker og bli mer kjent sjangrer som du sjelden leser. No er det ikke sånn at jeg må lese en debutant i forskjellig sjangrer. Men jeg vil det for å bli kjent med sjangrer jeg leser sjelden. Dessuten har jeg ikke sjangrer som jeg hater som gjør at det er sjangrer som jeg absolutt ikke leser.

Så over til hva jeg har vunnet. Jeg har vunnet Ragnarok av Tom Egeland, Se min kjole av Solveig Moen Rusten og Hulebjørnens klan av Jean M. Auel. Hulebjørnens klan har jeg før. Men den kan jeg bytte til en annen bok i en bruktbokhandel. Jeg elsker Tom Egelands bok Fedrenes løgner. Jeg vet de andre bøkene hans er noe helt annet. Men jeg gleder meg lese denne boken!!. Se min kjole virker også veldig bra. Jeg er strålende fornøyd med å vinne to krimbøker og en historisk roman!!:D.
I det siste har jeg faktisk kjøpte like masse krimbøker som andre bøker. Det har med at jeg har funnet bøker som virke så spennende at jeg ikke klarer å la være kjøpe dem.

Ingen kommentarer: