Søk i denne bloggen

mandag 6. juni 2011

Jeg venter, venter, venter på disse bøkene....

Det finnes bøker som jeg gleder meg superduper masse til å lese<3. Den ene kommer i posten og andre er fjernlån fra et annet bibliotek. Hver dag tenker jeg får jeg boken min. Jeg blir like skuffa hver dag når jeg finner ut at boken er ikke kommet i postkassen eller er ikke kommet fram til bibliotek.... Men en dag kommer den store gleden når de dukker opp og jeg kan ENDELIG få lest dem..<3Jeg vente på andre bøker også. dvs. 5 svenske pocketbøker, 1 engelsk roman, 2 krim bøker og 1 historiske roman. De er sikkert bra de også:). Men noen få sikler jeg etter og de er sånn kan ikke vente bøker... Man bare MÅ lese de fortest mulig<3.

Bøkene som jeg venter, venter, venter på er:

Kilde: http://bokelskere.no/luva83/boksamling/1271528/

Jeg kunne ha ventet til jeg kom hjem på ferie med å lese den og det er ikke lenge til. Men denne boken har jeg såååååååå lyyyyst å lese at det blir for lenge.......

Kilde: http://bokelskere.no/luva83/boksamling/1214202/

Det finnes ikke ord for hvor masse jeg GLEDER meg til denne boken<3. Men jeg gruer meg like masse..... Jeg er livredd for at noen av de som ikke dø dør og da spesielt Trond:'(((. Da vet jeg ikke hva gjør........ Men holder en knapp på Thorleif eller faren til Maren.

1 kommentar:

Stine sa...

vi som abonnerer på "morshjerte" får den vel til helgen? :D