Søk i denne bloggen

fredag 3. juni 2011

Morshjerte 12 Hjertebrist *SPOILER*


Det er kommet utdrag fra den nye boken Hjertebrist som er nr. 12 i Morshjerte serien. Etter siste bok var jeg i fyr og flamme og tenkte no var tilrettelagt for at Trond og Maren kommer tilbake til hverandre. Men jeg er virkelig skuffa og  trist at det forhåpentligvis ikke går så bra:/. Det virke nesten som Trond ikke vil ha Maren mer og klarer ikke å tilgi ho. Dessuten vil han ha Jenny (Oda) hos seg. Det er trist og skuffende av to grunner. No må Maren leve uten Jenny (Oda) igjen. Men det er jo mulig at de kan ha mer kontakt siden Jenny (Oda) er hos Trond. No må Maren forsatt leve videre med skitstøvlen Thorleif som er minst like gale som ho. Det er vel ikke helt sant. Jeg liker jo Maren og Thorleif liker jeg ikke. Men det er jo mulig at ho Thorleif ikke vil ha Maren Mer. Da må ho bo kanskje alene. Tenk all den dritten og alt det andre ho får etter seg( Hvis man leser baksideteksten på boka står det jo det).... Jeg synest seriøst synd på Maren og ho fortjener IKKE all den dritten!!!!!!. Eg har opplevd før store skuffelser i denne serien. Men det har tatt seg opp og det håååååååper jeg skjer i denne serien!!!!!Eg gir ALDRI opp håpet om det blir Jenny( Oda) , Trond og Maren en dag!!!!!!!!! Eg gir  bare opp håpet når jeg har lest serien og det ikke har skjedd.

Så må jeg bare tilføye at jeg hååååååååper jeg VIRKELIG IKKE at personer som ikke må dø dør i neste bok... For å være ekstra stygg så håper jeg at det er Thorleif. Hvis det er Trond så blir det nok uendelig trist og masse tårer....... Jeg vet at det er karakterer i en serie. Men jeg lever meg så inn i serien...

Ingen kommentarer: