Søk i denne bloggen

søndag 12. juni 2011

Mulig Sommerlektyre

Det nærmer seg sol ( den er jo kommet allerede) og sommer<3. Sommeren betyr også lesning for min del<3. Jeg har tenkt litt på sommerlektyre. Det er ikke sikkert og mest sannsynlig blir jeg ikke til å få lest alle de bøkene som jeg har nevnt her.Det er bare Min Afrikanske Farm av Karen Blixen jeg er helt sikker på å lese og den skal jeg lese i forbindelse med samlesningsprosjektet .

1. Habanita av Fabiola Santiago
2. Arven av Katherine Webb
3.En sannsynlig historie av Karin Alvtegen
4. En svunnen tid  av Kate Morton
5Spiderwick Krønikerne 1-5 av Tony DiTerlizzi
6. Den afrikanske farm av Karen Blixen
7.Dialog av Abid O. Raja
8. Det Håndgripelige av Håvard Syvertsen
9. Sammen er vi en og en av Sverre Henmo
10. Norsk Familieleksikon av Hilde Sophie Plau
11. Bli hvis du kan. Reis hvis du må av Helga Flatland
12. Vidina av  Bente Rene Linmo
13. Reisen Hjem av Lori Lansens

2 kommentarer:

VildesVerden sa...

Skal akkurat til å begynne på Habanita, jeg :)

Bokelskerinnen sa...

Her var det mange bøker jeg ser frem til å høre meningen din om. Gled deg til Reisen hjem. Habanita og Arven skal jeg også lese, tenker jeg.