Søk i denne bloggen

søndag 26. juni 2011

Noen som vet om litterær ting som er verdt å se i Lillehammer området?

Jeg skal nemlig på ferie til Lillehammer og gleder meg STORT<3. Men i den anledning lurte jeg på om dere vet om litterære ting som er verdt å se i området. Jeg vet at det finnes litteratur festival i Lillehammer. Men den er jeg for sein til:/. Jeg vet også at huset til Bjørnstjerne Bjørnson og Sigrid Undset er i området. Jeg har overtalt reisefølget mitt allerede til å se begge plassene. Jeg vet ikke om jeg får ta bilder der ifra. Men ihvertfall vil jeg fortelle dere om hvordan det var. Jeg burde vel egentlig lese noe av både Bjørnestjerne Bjørnson og Sigrid Undset før jeg drar å ser på hjemmene deres. Jeg har et anstrengt forhold til klassikere. Men både Sigrid Undset og Bjørnstjerne Bjrnson skal ha at det er flere av bøkene deres som virker superinteressant...


Killde: http://www.maihaugen.no/no/Aulestad/Hjemmet/

Ingen kommentarer: