Søk i denne bloggen

tirsdag 19. juli 2011

Fjelltur + Foto = sant

Når jeg var på ferie så var jeg på fjelltur. Eg synest foto og fjelltur er en fin kombinasjon for å trimme:). Men jeg ble litt irritert når jeg gikk for det var så masse folk. Det er jo bra at det er mange folk som går på fjellet. Men problemet var at jeg ikke fikk tatt så mange bilder jeg egentlig vil ta. Men på en måte gjør det ikke så mye for jeg var ikke så særlig fornøyd med bildene. Den ene årsaken er at jeg ikke er så flink til å ta bilder.dvs. har ikke øvd meg nok til å ta de perfekte bildene som jeg ser for meg. Den andre tingen var at det ikke var så fint der.

Så hvor gikk turen? Den gikk til Nevelfjell. Selv om det ikke føles ut som noe fjell i forhold til fjelltur på øya mi. Neverfjell ligger på Hafjell ( tror jeg). Man kjører helt ut til veien slutter og deretter følger man en sti oppover.













Ingen kommentarer: