Søk i denne bloggen

torsdag 21. juli 2011

Foreløpig liste over hvilke film jeg har sett i 2011

Jeg skriver langt ifra like mye filmomtaler som jeg skriver bokomtaler. Men jeg ser allikevel en del film. Denne listen tror jeg skal være komplett fram til no. Men det er jo mulighet for at jeg har glømt noe.

City of Ember
Reisen til det Ytterste hav (Narnia)
Reign over me
Autumn in New York
Mors Hemmelighet
The education of little tree
Jeg reiser Alene
Jane Eyre
Brothers
Mona Lisa smile
Spis, elsk,lev
Hulebjørnens klan
Emma
Jørgen + Anne= Sant
Jeg er nummer fire
Kaptein Corellis Mandolin
The Jane Austen Book club
Grease
Northanger Abbey
Saras Nøkkel
Mansfield Park
Limbo
Maskeblomstfamilien
What happens in Las Vegas
Justin Distance
Yohan Barnevandrer
Om forlatelse
Bare Belle
Spiderwick Krønikerne
Nokas
Nancy Drew
Everybody’s fine
Når du minst venter det
Jar City
Mens du sover
Something Borrowed
Lyntyven
Trolljegeren
Grabben i graven
National Treasure
The Secret Diaries of Miss Anne Lister
Mrs. Doubtfire
Kongens tale
Harry Potter and the Deathly Hallows ( del to)
Remember me

1 kommentar:

astridterese sa...

Jeg har tenkt på om jeg skulle lage en liste over hvilke filmer jeg ser på samme måte som jeg lager lister over hvilke bøker jeg leser. Dessverre har jeg ikke noen oversikt noe sted så det måtte bli fra nyttår.

Du har sett noen av de samme filmene som meg ser jeg :-) Og noen av de jeg falt helt for, som; Harry Potter and the Deathly Hallows (både del 1 og del 2), Om forlatelse og Reisen til det Ytterste hav. (Med fler :-))