Søk i denne bloggen

søndag 31. juli 2011

Forsinket bursdagshilsenDet

Det er siste dag i juli. Men i begynnelsen av denne måneden hadde verdens beste 24 åring og bror bursdag!!!. Jeg er sååå ubeskrivelig i min kjære lillebror og jeg er veldig stolt av han<3. Vi er ikke så veldig lik verken utvendig eller innvendig. Jeg tenker ofte min bror er alt det jeg ikke er. Men jeg ALDRIIIIIIIIIIIII vært han foruten og han har en spesiell plass i hjertet mitt<3.

Jeg vil bringe deg solen,
om du ble redd i mørke.
Jeg vil stoppe regnet,
om du trenger tørke.
Jeg vil fange en stjerne,
for å lyse din vei.
Vis dette var mulig, ville jeg gjort det for deg!
Jeg ville gitt deg regnbuen,
vis dagen var grå.
jeg ville stoppet tiden
så du kunne rekke å forstå.
Jeg ville funnet verdens ende,
om det var dit du ville dra.
For alt jeg ønsker
er at du skal ha det bra.<3

Gratulere med vel overstått bursdag kjære lillebror<3

Ingen kommentarer: