Søk i denne bloggen

fredag 15. juli 2011

Survey

Tatt på ferie=)

Jeg er jo en listeelsker og elsker å svare på sånne spørsmål=). Denne fant jeg hos Liseliten. Jeg har svart på den over flere dager.

Stjernetegn: Det er Jomfruen. Jeg gidder ikke å skrive så mye mer om det.


Øyne: Blå.

Høyde: 1.61

I dag: Har jeg kommet hjem fra en fantastisk sommerferie sammen med noen av mine aller beste<3

Akkurat nå: Burde jeg vel strengt tatt lagt meg. Men siden det er sommerferie og jeg ikke trenger å stå opp tidlig så har jeg faktisk planer om å se en film før jeg legger meg.

Når og hvorfor ble du sint sist? Fordi jeg ikke fikk lastet opp et bilde. Dvs. jeg fikk det ikke til med en gang. Men no er det i orden:)

Hva fikk deg til å gråte sist? No er jeg veldig lettrørt som person og ofte faller jeg en tåre.Men også for å få ut ting. Men i går når jeg såg reprise av Tore på Sporet falt det tårer. Enda mer hvis jeg hadde vært alene.

Hvilken film eller CD betyr mest for deg? Godt spørsmål… Jeg har noen cder med lovsang som treffer meg langt i hjerteroten<3


Hvilke kvaliteter har en god venn? Alle har vel individuell meninger om det. En som der i medgang og motgang, gjensidighet, til å stole på, som man kan prate med om alt og som tør å gi deg konstruktiv kritikk.

Hva er du god på? Engasjert, blid og flink til å si til mine nærmeste hvor mye de betyr.

Hva skulle du ønske du var god på? Være mer rett fram,modig, tenke mindre og handle mer.

Nevn tre bøker du begynte på og aldri fullførte? Elskeren av Maguerite Duras, Søsteren min på Peishylla av Annabel Pitcher og Alle mine kjære av Alice Sebold


Nevn tre bøker du vil beskrive som vakre? La meg synge deg stille sanger av Linda Olsson, Som om Ingenting av Katarina Von Bredow og Appelsinpiken av Jostein Gaarder<3

Hvilke blogginnlegg er du mest fornøyd med å ha skrevet? Det blir flere blogginnlegg.

Smaken av farmor
Tanker..
Anmeldelse av Harry Potter and Deathly Hallows part 1
Anmeldelse av boken Som om Ingenting av Katarina Von Bredow
Anmeldelse av boken Folket på Innhaug del 2
Tålmodighet vs. Utålmodighet
Hvordan internettvaner endrer seg...

Ingen kommentarer: