Søk i denne bloggen

torsdag 25. august 2011

Avatar




Jeg såg den på Kino for over et år siden og da synest jeg den var bra. I kveld har jeg sett den ilag med flere fantastiske personer. No synest jeg den er myyyye bedre og jeg sier bare WOW,WOW,WOW<3. Jeg tror grunnen til at jeg likte den så myyye bedre no har med at jeg synest den er omfattende. Man må se den flere ganger for å få mer ut av filmen og få helt grep på historien. I begynnelsen synest jeg var filmen forvirrende og man skjønte ikke alt. Men så løsnet den og den var såååå digg<3. Selv om jeg fikk panikk et par ganger fordi filmen hakket og stoppet opp. Men fikk se hele filmen. Jeg ble minnet på noe søskenbarnet mitt sa om denne filmen og jeg er sååå enig. Hun sa at filmen setter i gang alle følelser i deg, alt fra glede til sinne. Så selv om filmen gir deg følelser er den ikke sentimal på noen måter. Noe som jeg synest er flott med en slik fantastisk Science Fiction film er den har samfunnskritikk i seg. Dette tenkte jeg på når jeg såg filmen og enda mer etterpå. Men orker ikke å gå inn hva den satt fokus på. No tror jeg Avatar må bli et must i filmhylla. Jeg vil se den flere ganger fordi den er fantastisk spennende<3. Dessuten vil jeg få mer ut av filmen og det tror jeg faktisk kan skje hvis man ser den flere ganger.

Filmen anbefales av hele mitt hjerte<3

1 kommentar:

Rose-Marie sa...

Hmmmm .... Kanskje jeg bør se denne filmen likevel? Jeg har skjønt at dette er en film som opprører mange, samtidig som den er svært spektakulær. Fordi filmen er befolket av fantasifostre, har jeg tenkt at dette ikke er noe for meg. Men du får meg nesten til å revudere dette .... ;-)