Søk i denne bloggen

fredag 19. august 2011

Caroline`s tema utfordring: Fotball

Jeg deltar på Carolines Utfordring hvor man får utdelt et tema etter å ha meldt seg på utfordringen selvsagt. Det er bare fantasien som setter grenser for hvordan du vinkler teamet. Les mer om utfordringen her .

Jeg visste hva jeg gikk til. Jeg kunne få team som var lett å skrive om eller et team som det var verre å skrive om. Når jeg fikk teamet så ble jeg en smule fortvila. Men det gikk over. Jeg fikk tildelt teamet fotball. Min fotball interesse begrenser seg til Ol, vm, Em, cuper eller andre dødsviktige kamper. Så følger jeg litt med på tippeliga tabellen. Ellers er det verdt å nevne at jeg var fotball entuisiast siste året på barneskolen. Men det hadde mest med at alle de andre var det og jeg har alltid vært skremmende påvirkelig. Jeg fulgte med på premie League, såg kamper, kunne supporter sangen på rams og siklet etter Ryan Giggs, David Beckham, Eric Cantona og Ole Gunnar Solskjær ( du skjønner sikkert hvilket laget jeg heiet på!).

Jeg har vært litt usikker på hvordan jeg skulle vinkle dette teamet. Men jeg vil dele you tube videoer fra mitt største fotball øyeblikk. Det såg jeg på tv. Jeg glømmer aldri Jonsokaften i 1998 takket være den fotballkampen... Jeg var i fotball rus og jublet høyt<3 Når jeg ser den you tube videoen gir den forsatt meg  kick... Et godt minne som man aldri vil glemme<3

2 kommentarer:

Caroline sa...

Selvom jeg ikke liker fotball, og aldri har fulgt med, så kan jeg likevel føle det kicket du snakker om :)

Lene sa...

Ååh, dette emnet skulle jeg gjerne hatt! FOTBALL :D Gira til 1000 på det for tiden!

Konge klipp! :D