Søk i denne bloggen

lørdag 27. august 2011

Day 9 – Mobilen din

SORRY for at jeg ikke har fulgt opp denne utfordringen... Men skal prøve å bli bedre så lenge jeg har god netttilgang og jeg har skriveånden over meg. Men årsaken til skrivestansen i utfordringa har med at det har vært litt krise. Det er det forsatt. Men no tenker jeg mer positiv:). På søndag kommer det bokomtale av Min Afrikanske farm og en smakebit av den fantastiske boka En svunnen tid av Kate Morton. Men den har også stått bomfast de siste dagene... Selv om det er både mye ( ti tusen ganger bedre)  sunnere og bedre med trøstelesing!!!. Det er også mulighet for at jeg legger ut andre ting før søndag.

Men no over til utfordringa. Sminkepungen min hadde jeg mye mer i for noen år siden. Akkurat no er det et trist syn. Så da går man over til mobilen. Jeg gidder ikke å legge ut bilde av den. Men det er siemens s 75. Jeg er ikke en person som ikke følger helt med i den teknologiske utviklinga ( når det gjelder flere tekniske duppeditter) og kan sikkert konkurrere i å ha Norges gammel mobil. Den eneste jeg vet slår er Mamma. Men jeg er ikke så opptatt av å ha det nyeste og beste når det gjelder teknologiske ting. Så lenge det fungerer og jeg er fornøyd så holder det langt for meg....

Jeg kan sende mld.,ringe, lage huskelapper på mobilen og kan bruke den som vekkeklokke. Men den har sviktet meg med å holde oppdatert på bursdag. Men det betyr ikke så masse siden jeg har ufrivillig klisterhjerne på feltet. Internettet på mobilen er dårlig. Men det bruker jeg jo aldri på mobilen uansett.

Jeg har har hatt trøbbel med mobilen. Men det fine er at den har helbredet seg selv og etter det har den vært bra. Det er faktisk sant!!. Den sletta hele kontaktlista hver gang jeg ringte. Men så plutselig klikka mobilen totalt og tenkte no var den død. Men nei etter en stund var den bra og siden har jeg hatt null problemer med den.

Ingen kommentarer: