Søk i denne bloggen

mandag 29. august 2011

Film jeg har sett i det siste

Jeg har en haug med filmer jeg skal se og i haugen er det alt fra  Historiske filmer og tyngre drama filmer til  Sciene Fiction. Jeg liker svært godt å se disse filmene. Men noen ganger føles slike filmer litt feil fordi man trenger noe annet.dvs. finne rett bok og film til humøret. Jeg har trengte se filmer som servert meg en lett historie uten at jeg skulle tenke og lære så masse. Jeg har trengt å se filmer som koblet ut verden og ga meg et lite pustrom. Okey, ikke alle filmene jeg har sett har fylte disse kravene 100%. Men det gjør ikke så masse at en film får deg til å tenke når det er en lett historie.

Men i det siste har jeg sett:


1 kommentar:

Lyrans Noblesser sa...

Dirty Dancing är alltid bra när man behöver lite förströelse.