Søk i denne bloggen

mandag 8. august 2011

Gode seriebok nyheter med litt mer...

Min favorittforfatter Anne Lise Boge skal relansere sin første serie Arvesynd og den første boka kommer ut 19 september!!!*HURRA*. Jeg har selvfølgelig lest alle bøkene i serien og det var bare WOW,WOW,WOW... Det var denne serien som fikk meg til å lese Morshjerte serien av samme forfatter. Så hvis du ikke har lest serien så anbefaler jeg deg til å lese den:). Men det er også en god nyhet for gamle lesere av serien. Hun skal nemlig gi ut en bok til i serien. Hun var tydeligvis ikke fornøyd med slutten. Jeg husker ikke slutten. Men jeg husker masse, masse fra serien alikevel og enkelte ting står klistra i hukommelsen min enda.... Men tror alikevel ikke at jeg skal lese den siste boka i Arvesynd som er blitt utgitt før. Det er jo mulig at jeg er fornøyd med slutten der. Men jeg skal definivt lese siste bok i Arvesynd serien som blir nr. 27 i serien. Jeg GLEDER meg<3.

Men no over til bok nummer 12 i Morshjerte serien av samme forfatter. Det er nemlig kommet et utdrag fra denne boken og jeg vil kommentere det. Utdraget både gleder og irriterer meg... Jeg er irritert på Naiviteten sjøl Maren som begynner å skjønne at Foreldrene til Thorleif har visste om sidespranget hans og at Mathilde er hans barn. Ho er såååååååååååå naiv at det er helt latterlig at ho ikke har skjønt det før... Men det er ganske forferdlig at mange har visste om sidespranget og ikke sagt noe til Maren. Okey, hun har visste noe. Men har alltid unnskyldt Thorleif. Men at ikke flere har fortalt alt til Maren er rett og slett forferdlig... Jeg er forsatt FLY FORBANNA på skitstøvlen over alle skitstøvler Thorleif som har vært så stygg med Maren.... Hvis jeg visste at han var verdens mest trofast menn så hadde jeg ikke reagert. Han kaster ho ut, dreper ho nesten og sier fryktelig stygge ting til ho mens selv har vært utro mot Lina og fått barn med ho........Det virker som han selv mener han kan gjøre hva han vil som å være utro mens Maren skal omtrent ikke se på en mann før han reagerer......................*FORBANNA............*. Men jeg tror jeg skal slutte å prate om hvor dritt Thorleif er for jeg kjenner Adrealinet koker i meg......... Men en ting til skal jeg komme med om han og det var det jeg gledet meg over. Det virker som han snart får en på tryne og det gleeeeeeeeeeder meg!!!!!.

Maren reiste seg også, børstet av kjolen og gikk nedover mot veien. Hun var ganske fortumlet av det hun hadde hørt. Og sint, bitter og sint. Men den som graver en grav for andre, faller selv i den, tenkte hun. Det unte hun virkelig Thorleif nå, at han selv gikk på hodet ned i det hullet han hadde gravd for henne.
Sitatet har jeg hentet fra utdraget og linken finner du lengre opp i blogginnlegget.

Ingen kommentarer: