Søk i denne bloggen

torsdag 22. september 2011

Boktema: Den beste boka jeg har lest i år

Anettes Bokboble har drevet lenge på med en utfordring som går ut på å finne favorittbøker på de ulike bokstavene i alfabetet. Jeg oppdaget den utfordringen litt for seint. Men no er ho i gang med en ny utfordring. Bokteamet for i dag er Den beste boken jeg har lest i år.

No har jeg flere gode bøker. Men noen og spesielt en skiller seg ut. Den BESTE boken jeg har lest i år er uten tvil Som om Ingenting av Katarina Von Bredow. Jeg blir Varme i hjertet forsatt bare å tenke på boken..<3. Jeg vil dele med dere siste avsnitt i min bloggomtale. I bokomtalen brukte jeg like stor og feite skrift.


Boken fyker rett inn på lista mi over favorittbøker og den sniker seg forbi Under De skyggene av løvetunge trær. Den ender foreløpig som årets beste bok. Jeg har tenkt masse på boken. Enkelte scener og tekst dukker opp igjen og igjen. Den slo meg i bakken likhet med Søskenkjærlighet og Det er mitt liv!.Jeg svever på ei rosa og er litterært stup forelska..<3. Har lyst å rope til hele verden: Les den, les den, les den!!!!


På andre og tredje plass over de beste bøkene jeg har lest i år kommer Under de dype skyggene av løvtunged trær av Kari Fredrikke Brænne og Reis hvis du må. Bli hvis du kan av Helga Flatland.

2 kommentarer:

Melusine sa...

Ja, det er ikke enkelt å velge blant mange gode bøker! Jeg mener å ha lest en av bøkene til denne forfatteren en gang for maaange år siden, er ikke helt sikker, men det ringer en bjelle når jeg leser navnet. Jaja - boken du nevner høres i alle fall ut som en bra historie :)

Anette sa...

Så spennende ,denne boken må absolutt sjekkes ut :)