Søk i denne bloggen

lørdag 24. september 2011

Dagens Visdomsord...

I dag vil jeg faktisk dele tre visdomsord med dere...

Jeg ba om styrke; og livet gav meg vanskeligheter som gjorde meg sterk.
Jeg ba om visdom; og livet gav meg problemer å løse.
Jeg ba om velstand; og livet gav meg hjerne og muskler til å arbeide med.
Jeg ba om mot; og livet gav meg farer å overvinne.
Jeg ba om kjærlighet; og livet gav meg mennesker å elske.
Jeg ba om gaver; og livet gav meg muligheter.
Jeg fikk ingenting av det jeg ønsket, men jeg fikk
det jeg behøvde. Så jeg takker livet for de erfaringer og råd
jeg har møtt på min vei, og for de menneskene som har lagt igjen et spor i mitt hjerte
 
 
Tenk at du tar et fat og slipper det i gulvet, slik at det knuses. Ser du hvor fort en ting kan gå i stykker..? Så tar du alle bitene og prøver å lime dem sammen igjen. Det tar lang tid og er mye arbeid. Når du er ferdig, kan du fremdeles se sporene etter der hvor fatet var knust. Slik er det med menneskene også, det er fort gjort å ødelegge for andre, og det tar en lang tid å reparere. Du vil alltid sitte igjen med spor eller sår, som viser hva du har vært gjennom.. . Å husk på att ett smil betyr ikke alltid at du er glad, men at du er sterk nok til å smile når det gjør vondt...

"Lev LIVET og ikke bare være i DET! ♥
 

Ingen kommentarer: