Søk i denne bloggen

tirsdag 27. september 2011

If Only

( litt annet bilde enn på dvd coveret mitt)

Denne filmen hadde et så godt utgangspunkt. Det virket som den skulle handle om å lære seg å sette pris på ting/ mennesker når man har dem. Jeg tenkte denne filmen blir bare helt fantastisk. Jeg ble så skuffa. Så skuffa at jeg ikke såg filmen ferdig. Jeg holdte på å bli gal av gjentakelser. Det var ikke helt like. Men sånn ca. 90%. Dessuten gjorde filmen meg kjempeforvirra. Jeg burde vel kanskje sett filmen ferdig slik at jeg fant ut som var ”drøm” og ”virkelighet”. Selv om filmen tok opp noe som kjennbart klarte den ikke å imponere meg. Men det er jo godt å vite at andre har opplevd det samme som meg. Det er mange små og store ting (positive og negative) skjer i hverdagen som føles ut som jeg har drømt om det tidligere. Når det skjer eller har skjedd så tenker jeg at dette har jeg jo drømt.

Ingen kommentarer: