Søk i denne bloggen

torsdag 22. september 2011

Lanseringsfest for serien Arvesynd av Anne Lise Boge

No er Arvesynd relansert og den første boken i serien er kommet ut.*HURRA* . Se blogginnlegg om relaseringsfesten her.

Jeg har bestemt meg for å lese serien på nytt!!!:D:D. Jeg skal følge serien slik den blir utgitt. Men siden jeg har hele serien i barndomshjemmet så er det lite vits i å kjøpe den på nytt. Dessuten blir det litt vanskelig å få tak i de for det blir for lang avstand. Så løsninga har blitt fjernlån på bibliotek.

Når man leser en serie så ligger mye av spenninga i hva som skjer videre. Men no vet jeg storsett alt som skjer. Det jeg er mest spent på er hvordan det blir å lese serien i dag. Er den like bra som sist? Opplever jeg serien slik som jeg husker den både i form av karakterer og alt som skjer? Har jeg gått glipp av  noe vesentlig?

Kilde: http://www.norskeserier.no/serier/arvesynd/om_serien.htm
Min utgave ser ikke helt sånn ut. Men relaserings utgaven av første bok ser sånn ut. Jeg GLEEEEEEDER meg sånn til å lese den!!!!!!!!<3.

Ingen kommentarer: