Søk i denne bloggen

fredag 2. september 2011

Lesegleden er tilbake=)

Leselysten og lesegleden er begynt å komme igjen:)*Hurra*. Har i det siste hadde en skikkelig lesesmell... Det jeg har lest er aviser og blader. Men har så si nesten ikke lest et ord i en bok. Når leselysten er begynt å komme tilbake er det godt man har to knallgode bøker som man leser<3. Egentlig er det ei tredje også. Men har jeg planer om å lese ferdig før jeg skal levere den på bibl. Jeg har ikke mye igjen der selv om boken har ligget siden før sommerferien. Har nemlig hatt sommerlån på den.

Men no over til de to knallgode bøkene. Det er:

Har lest 56 sider i denne boken. Foreløpig er den beste barnebok og fantasy bok jeg har lest i år<3 Håper det holder inn til mål....

Kilde: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5854907&rom=AK

Denne boka er såå god<3. Men har litt panikk fordi jeg ikke skal rekke lese den ferdig før jeg skal levere den inn. Jeg har jo desverre brukt mesteparten av tida jeg har lånt den med å ikke lese den:(

Den tredje boka som jeg holder på med er:

Kilde: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3756490&rom=AK

Denne er hjerteskjærende vond på samme tid som den er veldig bra.... Men den leses bare hjemme for det er stor fare for masse tårer når du leser denne boken

Ingen kommentarer: