Søk i denne bloggen

onsdag 14. september 2011

Leseknipe...

Det er jo fint å ha mer enn nok bøker på leselista for da ender man ikke opp i kriser hvor man har ingenting å lese... Men av og til kan det bli for masse på en gang. Det er mange gode grunner for å låne bøker på biblioteket. Men det er ganske frustrerende når ALLE bøkene kommer på nesten samme gang etter å stått på venteliste lenger og langt... Så om ikke det var nok skal jeg blogge om 2 bøker i bokbloggturneen. Så viil jeg jo delta på les en debutant utfordringa til Bokelskerinnen og så har jeg jo en del bøker hjemme også som jeg vil lese. Men de føler jeg ikke at jeg må lese dem NO. Men jeg har dårlig boksamvittighet at jeg leser alt for lite av min egen boksamling. dvs. jeg kjøper og ikke leser dem. Men planen er jo at engang skal klare å komme meg igjennom dem. Jeg har jo ikke kjøpt dem bare for å ha dem. Men for å lese dem. Akkurat no holder jeg på med to bøker og den tredje venter på meg på biblioteket. Mange andre kommer snart også..
Jeg blir stressa og fortvila... Men trøsten er jo at jeg leser bøker fortere enn jeg tror selv. Selv om jeg sikkert er lesesnegle i forhold til mange bokelskere.

Men dette er bøkene jeg holder på med no:



Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6111870&rom=MP


1 kommentar:

astridterese sa...

Jeg har også den dårlige samvittigheten for ikke å få lest mine egne bøker. Jeg har alt for mange stående på hylla og bare vente. Det er vanskelig å motstå fristelser når jeg er på jobb og jeg drar med meg hjem alt for mye bøker.
Jeg har en plan... men å sette den ut i livet er noe helt annet! :-)