Søk i denne bloggen

torsdag 8. september 2011

Leseliste

Jeg fortalte i dette innlegget at jeg hadde tatt ut noen bøker som jeg kunne tenke meg å lese. Jeg har ikke noe særlig lyst å lete etter dem i kottet. No sier jeg ikke at jeg skal lese bare disse fra no av. Men disse vil jeg lese når anledningen byr seg. Men det kan ta tid og tror det er fare for lang tid også. Sånn er det når man finner stadig bøker på bibliotek man vil låne eller bare må reservere. Men også bøker som man har lånt fra andre eller man har kjøpt. Dessuten deltar jeg på Bokbloggturneen og andre utfordringer.Jeg blir ikke ta med serier i denne lista. Men har tatt fram Twilight serien og Jordens barn serien fra kottet samt endel bøker fra Damenes Dektivbyrå.

Det usynlige fjellet av Carolina De Robertis
Reisen hjem av Lori Lansens
Drømmehjerte av Cecilia Samartin
Senor Peregrino av Cecilia Samartin
Salvadorena av Cecilia Samartin
Trekkfugler av Marianne Fredriksson
Anna, Hanna og Johanna av Marianne Fredriksson
Taushetens Konsekvenser av Linda Olsson
Maria, Maria av Anne Karin Elstad
Forberedelsen av Roda Ahmed
Ikke bare Appelsiner av Jeanette Winterson
Suvenir av Therese Fowler
Mitt Grådige hjerte av Hege Duckert
Jeg tar sjansen av Ulf Stark
Body Effex av Bente Clod
Kristin Lavransdatter  av Sigrid Undset
Pike med øredobb, Damen og Enhjørningen, Uskyld av Tracy Chevalier
Alt som er av Brit Bildøen
Verden forsvinner av Liv Køltzow
Kjærlighetens historie av Nicole Krauss
Da tigrene røykte av Camilla Ønvik Pedersen
Spiderwick Krønikerne 1-5 av Tony DiTerlizzi
Tilbake til Riverton av Kate Morton
Den glemte Hagen av Kate Morton
Et hemmelig liv av Diane Chamberlain
Mørk Treenighet av Karin Slaughter
Kvinnen i buret av Jussi Adler - Olsen
I den skogen av Harlan Coben
Damekupeen av Anita Nair

Jeg tror og håper at jeg har flere gode leseropplevelser i vente og at jeg finner noen virkelige bokskatter som jeg kan trykke til mitt bryst<3

1 kommentar:

astridterese sa...

Dette var en spennende liste!

Jeg har også nettopp ryddet i bøkene mine. Hos meg gikk 4 kasser til Gjenbruken. Det var bøker jeg var helt sikker på jeg ikke kom til å lese igjen pluss litt fag.

Nå har jeg igjen 5 fine og rydda bokhyller pluss to stabler. Sukk :-) I blant dem er det mange jeg ikke har lest og jeg tenker at jeg skal begynne på A og jobbe meg bortover, men som deg låner jeg mye bra på biblioteket. Jeg må antakelig gjøre som deg og lage meg en liste. Jeg har en skal-lese liste men den består i hovedsak av nyere bøker (fra biblioteket).

Jeg trenger nok et spark bak! :-)