Søk i denne bloggen

fredag 16. september 2011

Precious


Faren driver på med incest og Precious får to barn med han. Moren slår, driver med pykisk mobbing og tvinger henne til å gjørt alt hjemme. Moren er mest interessert i å drive dank og gå på sosial penger. Precious blir brukt som et middel for henne. Jeg får såååååå lyyyyyst til å filleriste familien til Precious!!!!!!!!. Jeg blir såååå fryktelig, fryktelig sint at hennes tryggeste støttesteiner behandler henne som en dritt og middel...... Enda mer rasende blir jeg når Moren til Prescious beskylder henne for å stjele mannen hennes....... Jeg skjønner ikke at hun kan stå opp for datteren sin og ta avstand fra de avskyelig handlingene hans........ Men på en måte skjønner jeg hvorfor hun ikke gjør det. Hun er like jævlig som faren, bare på en annen måte.

Precious kan være provoserende likegyldig. Men det provoserer meg ikke så mye som jeg vil ha gjort til vanlig. Man skjønner jo hvorfor det er sånn...... Men jeg lurer litt på om det er arv eller om det er fordi hun er skadelidende. Jeg må presiere hun er skadelidende selv om det kanskje er arv....... Men heldivis går det bedre med Prescious etterhvert. Hun gjøre det bedre på skolen og blir ikke så likegyldig. Jeg synest det skulle ha vært mer fokus på den positive utviklinga i filmen også.

Faren til Precious er ondskapsfull drittsekk...... Men jeg synest alikevel at han burde være mer med i filmen. Han er bare med på Incest scenene. Det blei litt kunstig. Jeg ville at han skulle være med på samme måte som Prescious. Det hadde gjort filmen mer troverdig

Denne filmen når ikke de store høydene hos meg. Men allikevel en sterk og vakker (ufattelig) trist som anbefales!!!. Jeg vil presiere at det vakre med filmen er at Precious klarer stå opp mot alt det onde som har skjedde henne i livet, at hun har startet ett nytt liv og det går mye bedre med henne.

Ingen kommentarer: