Søk i denne bloggen

fredag 2. september 2011

Salg hos Bokklubben

I disse dager skulle man ønske at man bodde i Oslo eller var på ferie der. Jeg vil nemlig på de beryktede bakgårdssalgene. Men jeg har istedfor handlet bøker for en svært billig penge i Bokklubben.

Jeg har alle bøkene av Cecilia Samartin (ulest:O) i bokhylla!. Men jeg har store og seriøse planer å lese noe av henne i høst. Så jeg håper at jeg rekker det:)


Jeg har lest denne boken før. Men husker nesten ingenting av hva den. Men husker ihvertfall at jeg synest ikke den er dårlig. Dessuten har den en spennende baksidetekst. Så denne har jeg planer om å gjenlese:)


Denne har jeg kjøpt mest for jeg fikk gavekort på 50 kr hos Bokklubben. Hvorfor fikk jeg det ikke når jeg bestilt de andre bøkene?. Ei fin bok og jeg kan ikke fatte hvorfor jeg ikke har lest slutten. Jeg har ca. 50 - 100 sider igjen. Men det har vel mest med at jeg måtte levere den tilbake snart siden det var flere som ventet på denne.

Det er sjelden man får en triologi for en så billig penge. Dessuten virke triologien spennende:)

Jada, jeg blir påvirket av andre. Plutselig var en bok som hadde fått strålende omtaler hos samtlige bokblogger på salg for en svært billig penge. Da sier det seg selv at man bare må ha den:)



Jeg fikk ikke bildet på bokklubben til å vises skikkelig. Men det er iallefall riktig bilde. Min bestevenn har pratet varmt om denne boka og sagt at denne må du lese. Når den var på salg for en billig penge slo jeg til.

Men det er ikke bare bøker jeg har kjøpt. Men har faktisk kjøpt Anna Karenina for andre gang. Den andre dvden fra bokklubben funket ikke. Jeg burde vel egentlig ha klaget. Men når den koster bare 50 kr så synest jeg ikke det gjøre så masse kjøpe den på nytt.

Ingen kommentarer: