Søk i denne bloggen

torsdag 20. oktober 2011

Boktema hos Anette: Boken jeg leser akkurat nå

I ukas boktema er boktemaet boken du leser no. Det er bloggeren Anettes bokboble som står bak utfordringen.Du kan lese mer omukas boktema her.

Jeg leser egentlig flere bøker. Men denne uka går det i hovedsaklig Aarons Maskin av Sverre Knudsen. Den boken leser jeg i forbindelse med Bokbloggturneen. Egentlig skulle jeg blogge om den 18 oktober. Men boken blei forsinka og jeg kunne ikke lese og blogge om boka til riktig tidspunkt. Ellers har jeg lånt 3096 dager av Natasha Kampusch på lydbok. Den hører jeg mye på.

Kilde:



Selv om jeg liker Aarons Maskin så GLEDER jeg meg til å lese andre bøker igjen snart<3. Det er vel noe med presset som gjør at det er ikke så lystbetont. Jeg har som mål å lese Aarons Maskin på ei uke. Det virke på en måte urealistisk. Men alikevel realistisk siden jeg leser fortere enn jeg tror. På søndag kommer det  forresten smakebit fra Aarons maskin.

6 kommentarer:

astridterese sa...

Jeg står på venteliste på 3096 dager på jobb. Jeg er egentlig ikke en som liker så godt biografier men denne har jeg fått anbefalt, så jeg prøver meg :-)

Anette sa...

Så spennende! Har tenkt litt på å lese 3096 Dager, men har ikke kommet så langt enda :)

SigridfraEnget sa...

Jeg vurderer også 3096 dager...

Tone sa...

Kampusch-boka har jeg også lyst til å lese. Er veldig glad i slike biografier/"historier fra virkeligheten"-bøker. Og den saken var jo fryktelig mye omtalt for noen år siden. Er sikker veldig gripende og spennende kan jeg tenke meg...

Melusine sa...

Jeg kunne også tenke meg å lese boken som Natasha Kampusch har skrevet :)

Askeladden sa...

Natasha Kampusch sin bok er veldig bra og den er virkelig både spennende og gripende... Anbefales!!