Søk i denne bloggen

onsdag 12. oktober 2011

Det er kommet utdrag fra Morshjerte nr. 14 Blomstringstid fra Anne Lise Boge


Det er kommet utdrag fra neste bok i serien Morshjerte Blomstringstid. Jeg bruker jo å kommentere utdragene. Snart kommer nok nr. 14 i posten siden jeg abonnere på den:). Så da tenkte å kommentere utdraget før boken kommer.

Jeg sier bare trekantdrama, trekantdrama eller tokantdrama, tokantdrama. Det ser ut for i denne boken kjemper flere om Maren.

Trond sin Elise ser ut for at ho er dødelig syk. Det er litt ( eller veldig) stygt å si at man er glad for det. Hun er en fantastisk person av de sjeldne. Men no er det jo håp (?) for Maren og Trond. Men jeg tror desverre ikke det blir til å skje. Det ser ut for at Trond har funnet ut Elise betyr mer for han enn han har skjønt. No for tida gjenleser jeg Anne Lise Boge`s første serie Arvesynd og det har påvirket mitt syn på denne serien også. Det har gjort at jeg har mye mindre tro på Mali og Trond. Men muligens blir Maren og Trond sammen på sine gamle dager. Det er jo lov å håpe;). Så har vi skitstøvlen Thorleif. Han ser ut for han er dødelig sjalu i denne boka.... Jeg har nesten lyst å si HURRA!!!. Den nye personen i serien Martin Sæle prøver å ta fra han alt det som betyr noe for han. Det er Maren og banksjefstillinga. Så har man kommet til Martin Sæle. Jeg tror ganske sikkert at dette er den nye mannen i Marens liv og han ville ho leve med resten av livet. Det sier jeg som har håpet av hele mitt hjerte at Trond og Maren skal finne sammen igjen. Men de plassere ikke han på en forside av en bok hvis han ikke skal få betydelig plass i serien. Dessuten trekker jeg linjer fra Anne Lise Boge `s første serie. Det er også med på å gjøre at jeg tror han blir Maren`s bedre halvdel. Det er jo mulig at de får barn sammen. Jeg tror ikke at man hadde satt han på forsiden av en bok hvis han ikke skulle få stor betydning i serien.

Ingen kommentarer: