Søk i denne bloggen

tirsdag 4. oktober 2011

Kate Morton og Lucinda Riley er med i bokprogrammet i dag på Nrk2...


I dag er forfatterene Lucinda Riley og Kate Morton i bokprogrammet på Nrk 2 kl. 21.30. Teamet for bokprogrammet er de nye dameromanene. Jeg vet ikke så mye mer enn det. Sannheten er at jeg ble så vill at jeg ikke har lest så nøye om dagens episode. Men jeg skal lese mer om episoden snart. Her kan du lese om dagens episode. Jeg har lest en bok av Kate Morton. Det ga definivt mersmak. Den låg ikke langt unna for å bli en favoritt. Du kan lese min omtale av En svunnen tid her. Jeg har også lest Orkideens hemmelighet av Lucinda Riley. Jeg holder på å skrive en bokomtale av boken. Men akkurat no ligger det som utkast på bloggen min og det er bare meg som får se det. Men skal prøve å bli ferdig med omtalen om ikke altffor lenge. Men jeg kan si såpass at halve boka var såååå fantastisk bra at den endte opp som  en favoritt hos meg<3.






Kilde: http://www.curtisbrown.co.uk/lucinda-riley

Kilde: http://www.schibstedforlag.no/no/Kategorier/Authors/Kate-Morton/

Ingen kommentarer: