Søk i denne bloggen

tirsdag 11. oktober 2011

Water to elephants


Unnskyld for at jeg er super dårlig til å huske navn. Jeg husker faktisk ikke navnet på noen i filmen og heller ikke i real. Selv om jeg har fått med meg at Edward fra Twilight spiller i hovedrollen.

Filmen er bygd på boken Vann til elefantene.
En veterinær student skal ha eksamen. Mens han er kommet til skolen for å ta eksamen så får han beskjed om en fatale ulykke hvor begge foreldrene er dø. Han er enebarn og foreldrene har ingen familie. Så for å finiasere studiene har foreldrene mye skyld og skam på huset. Så det betyr at huset må selges og han står uten ingenting. Men med en tilfeldighet kommer han over et sirkus og begynner å reise med det. På sirkuset får han bruke sine evner.dvs. kunnskaper fra veterinær studiet. Han blir en slags "dyrlege" på sirkuset. Sirkuset blir drevet på en grusom måte både i forhold til dyr og ansatte av den like grusom Sirkus sjefen....
Her er det snakk om bank og dyre mishandling:((. "Veterinær studenten" blir forelska i kona til sirkus sjefen. Det går i begynnelsen ikke så bra. Men alt går bra tilslutt takket være en elefant=).

Jeg håper på en måte at filmen er ikke troverdig fordi det var grusomme greier.... Jeg blei såå sint...
Sånn ellers var filmen sånn på midt treet og kanskje ikke helt min feil. Jeg likte definivt siste delen av filmen best og jeg ville at den skulle forsette når den var slutt. Så sluttdelen kunne kommet midt i og hatt enda mer etter det. Men det går nok ikke. Det hadde ikke vært den slutten den hadde visst ikke hadde fått mye annet før. Det er også stor sannsynlighet for at boken sluttter der filmen slutter.  

Ingen kommentarer: