Søk i denne bloggen

fredag 11. november 2011

99 fun facts

Det er lenge siden jeg har lagt ut noe personlig på bloggen. Men er kommer noe. Jeg elsker lister og svare på de. Jeg har ikke lagt ut listen med en gang jeg var ferdig med å svare på de. Jeg prøver jo å ikke komme med for mange innlegg på en og samme tid. Autopublisering hjelper meg med det. Så derfor er spørsmålene om her og no ikke helt korrekt med tidspunktet jeg legger ut på.

SIST:
1. Siste du drakk: vann

2. Siste telefonsamtale: Mamma<3

3. Siste mottatte sms: Husker ikke og gidder ikke å sjekke heller.

4. Siste sangen du hørte på: Ikke sikker. Men det var en Abba sang.

5. Sist du gråt: Godt spørsmål. Det er jo forskjell mellom å felle noen tårer og gråte. Men husker ihvertfall at jeg gråte i August. Men det er vel mest fordi jeg husker hva jeg gråt for.

JA ELLER NEI:
6. Ville du hatt en med samme kjønn som kjæreste: Nei. Jeg er jo ikke skeiv

7. Har du noen gang vært utro: Nei!

8. Har du tatt noe fra dine foreldre uten at de vet det: Jeg tenkte med engang på Mat. Men plutselig husker jeg  en oppdagelse i barndommen som sitter klistra.... I voksen alder har jeg fått vite hva det var. Det ga meg svar på flere ting jeg har lurt på i oppveksten. Foreldrene mine har lært meg mye uten å vite det selv....

9. Har du spist noe som er giftig: nei. Selv om jeg har prøvd på å ta overdose av paracet ( Ta med ro, dette skjedde når jeg var tenåring!!!)



ENTEN ELLER:

10. Dansing eller synging: Dansing<3

11. Cola eller Pepsi Max: Cola<3

12. Jordbær eller bringebær: Jordbær.

13. Facebook eller nettby: Facebook.

14. Svart eller hvit: Svart



DETTE ÅRET:

15. Har du fått nye venner i år: Ja:)

16. Her har jeg tatt vekk spørsmålet.

17. Ledd til du har begynt å gråte: Selvfølgelig! Skjer ofte.

18. Møtt noen som har forandret deg: Tror ikke det.

19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er: Det visste jeg=)

20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg: Har sterke mistanker om det.. Men det bryr meg ikke!

21. Kysset noen fra din top friends liste: ? Top friend-liste? Vet ikke hva det er en gang jeg…



SANNHET:
23. Hvor mange barn vil du ha: Sannheten er at jeg ikke har tenkt på hvor mange barn jeg vil ha.

24. Har du kjæledyr: Nei.

25. Vil du forandre navnet ditt: kanskje..

26. Hvordan feiret du din siste bursdag: Skal vi danse og ute å spise<3

27. Når våknet du i dag: våknet flere ganger. Men sto opp ca. 12.00

28. Hva gjorde du midnatt i går: Godt spørsmål. Husker ikke.

29. Nevn noe du IKKE kan vente på:  Ingen kommentar... Men jeg hisser meg opp!!!!

30. Sist gang du så pappan din: i sommer:(

31. Hva ville du forandret i livet ditt: Ingen kommentar. Selv om jeg vet godt hva jeg vil forandre på...

32. Hva hører du på akkurat nå: susing fra dataen og trafikken utenfor soverommet.

33. Har du noensinne pratet med en person som heter Victoria: Ja.

34. Hva går deg på nervene akkurat nå: Diskriminering...

36. Hva er ditt virkelige navn: vil jeg ikke si.

37. Sivilstatus: singel

38. Stjernetegn: Jomfruen

39. Gutt eller jente: Jente.

40. Alder: 28

41. Ungdomskole: Flora

42. Videregående: Flora det også

43. Hårfarge: Mørke brunt

43. Langt eller kort hår: kort

45. Høyde: 161 og en halv

46. Har tatt vekk spørsmålet.

48. Piercinger: nei.

49. Tatovering: Never!!!

50. Høyre- eller venstrehendt: Høyrehendt.



VILLE DU:

51. Kysset kjæresten til din bestevenninne: Aldri!!

52. Sovet alene under åpen himmel: Nei.

53. Dumpet en venn framfor kjæresten: Nei

54. Ha sprunget naken ut på en fotballbane bare for å komme på tv: Nei.

55. Brukt en hel dag på shopping: Ja and i love it.

57. Tatt på puppene/brystet til en av samme kjønn: Nope.

58. Blottet deg for en du er glad i på web: Nei selvsagt ikke.

59. Ha oppkalt barnet ditt etter deg: Kanskje fornavnet.

60. Springet 1 mil bare for å se noen du er glad i: Jeg kunne gått, men aldri løpt. Har dessverre ikke så god kondis.



AKKURAT NÅ:

61. Spiser: Ingenting.

62. Drikker: vann

63. Nå skal jeg: lese og deretter sove.

64. Venter på: mye og andre ting mer enn annet...

65. Hører på: Trafikken.



FRAMTIDEN DIN:

66. Lyst på barn: Greit om jeg får og like greit om jeg ikke får barn.

67. Lyst til å gifte deg: vet ikke.

HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?
69. Lepper eller øyne: Øyne.

70. Kyss eller klem: Kyss og klem. Liker begge deler jeg.

71. Høyere eller lavere: Betyr ingenting

72. Eldre eller yngre: Betyr ingenting

73. Romantisk eller spontan: Ja takk, begge deler. Men romantisk trekker det lengst strået;)

74. Fin mage eller fine armer: mage kanskje

75. Tatovering eller piercing: ingen av delene

76. Voldsom eller forsiktig: Forsiktig.

77. Forhold eller bare lek: Forhold

78. Bråkmaker eller tilbakeholden: Tilbakeholden.

HAR DU NOENSINNE:

79. Kysset en fremmed: Ja

81. Mista brillene/linsene: Mistet briller ja.

83. Knust noens hjerte: Ja

84. Fått ditt eget hjerte knust: Jepp

85. Blitt arrestert: Nei! Det kommer heller aldri til å skje.

86. Takket nei til en invitasjon til date: Ja det tror jeg da jeg har gjort.

87. Grått når noen har dødd: Ja

88. Likt en venn som er gutt: ja på en vennskapelig måte.

TROR DU PÅ:
89. Deg selv: Abosolutt. Men har et forbedringspotensiale

90. Mirakler: Ja...

91. Engler: Ja...

92. Himmelen: Ja...

93. Nissen: nei... Selv om jeg HATER  Nisse kostyme og spesielt maska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Her har du et godt tips hvis du vil skremme livskitten av meg

94. Kyssing på første date: Tja.. Kanskje.

95. Kjærlighet ved første blikk: Jeg sier som min god venn nei, jeg tror på forelskelse ved første blikk.

SVAR HELT ÆRLIG:

96. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå: ja, den den bestast broren på jord!!<3. Grunnen er at jeg ikke har sett han siden jul:(*SAVNE*

97. Hatt mer enn en kjæreste av gangen: Nei

98. Tror du det er mulig og være trofast for alltid: Jepp!!

99. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten: gudfamilievenner<3

Ingen kommentarer: